دوست دارم بگویم... . بنویسم .

خرید بک لینک
دوست دارم بگویم... . بنویسم .

از همه ی دردای ننوشتم . از همه بغض های نتریکیده ام .

از همه ی غم هایی که

در قالب متنی جانمیشود.در حرفها نمیگنجد .

دوست دارم شعر بنویسم ...

دوستدارم درد هایم را پشت چند ارایه ی نا ادبیمبهم پنهان کنم .

بغض هایم را با تراوشات خودکارم بترکانم .

ولی دلم نمی اید چنین بنویسم .

چون دوست دارم شادی بخش باشم .

با تک تک کلمات ارامش هدیه کنم .

دوست دارم گل لبخند را بر لبها بکارم .

دوست ندارم کسی با حرفهایم بغض کند .... ناراحت شود....

ولی چه کنم . این شاعر دیوانه قلمش چنین است .

وحید

هرز نوشته هایی که ب تمسخر کشیده شد...

ما را در سایت هرز نوشته هایی که ب تمسخر کشیده شد دنبال می‌کنید

برچسب: دوست دارم به خدا بگویم,دوست دارم از تو بگویم را,دوست دارم به امام زمان بگویم,دوست دارم به امام حسین بگویم, نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 22:21

صفحه بندی