از همه ی دردای ننوشتم . از همه بغض های نتریکیده ام .
از همه ی غم هایی که
در قالب متنی جانمیشود.در حرفها نمیگنجد .
دوست دارم شعر بنویسم ...
دوستدارم درد هایم را پشت چند ارایه ی نا ادبیمبهم پنهان کنم .
بغض هایم را با تراوشات خودکارم بترکانم .
ولی دلم نمی اید چنین بنویسم .
چون دوست دارم شادی بخش باشم .
با تک تک کلمات ارامش هدیه کنم .
دوست دارم گل لبخند را بر لبها بکارم .
دوست ندارم کسی با حرفهایم بغض کند .... ناراحت شود....
ولی چه کنم . این شاعر دیوانه قلمش چنین است .
وحید
ما را در سایت هرز نوشته هایی که ب تمسخر کشیده شد دنبال میکنید
برچسب: دوست دارم به خدا بگویم,دوست دارم از تو بگویم را,دوست دارم به امام زمان بگویم,دوست دارم به امام حسین بگویم, نویسنده: بازدید: 155