
ینویسم برای تو . برای xa0طلوع زیبایت . xa0 برای طلوعی که نتنها اطرافیان را غرق لبخند کرد،،xa0 xa0 بلکه عیسی وار بر مرگ زمین خط بطلانی کشید xa0 و اورا از زمستان به سمت بهار خواند .xa0 xa0 مینوسم برای تو ای خورشید مهربان. xa0 توکه لطف و مهرت را از هیچ کجای پهنای گیتی ساقط نکردیxa0 xa0 و بر همه یxa0دنیا عاشقانه مهر ورزیدیxa0 xa0 مینویسم برای تو . xa0 مینویسم زنمینی شدنت مبارک ....
ادامه مطلب